HET AFSCHEID IS BEGONNEN

10 maart 2018 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Vanmorgen rond 7 uur werden we gewekt door de natuurlijke wekker: Carice, een heerlijk lachebekkie van 1 jaar oud. Met een heerlijk kop vers gezette koffie zaten we even lekker wakker te worden, op de bank. Wat is dat gek zeg. Je bent nog steeds wel ergens anders, maar het is toch weer anders dan in de camper.

Rond 9 uur ging de kleine weer naar bed en konden wij lekker aan het ontbijt. En daarna was het toch echt zo ver. We moesten de camper gaan uitruimen. Snik snik. Verrassend genoeg hadden we de zooi er allemaal redelijk snel uit en binnen op het bed gegooid. We konden Peter en Jessica blij maken met onze overgebleven etenswaren. Wiets en Peter gingen de camper wegbrengen bij het inleverpunt op het airport. Nadat ik hem heb uitgezwaaid ben ik de tassen gaan inpakken. Dat ging verrassend goed, alles paste en er was ruimte over... Huh?! Toen heerlijk gedoucht onder een rainshower (die komt sowieso in onze nieuwe badkamer, dat is echt een must).

Daarna liet Jessica even haar kookkunsten zien en heeft ons een lekkere lunch bezorgd: eggs benedict met toast en salade. Lekker hoor, goede bodem. Toen de kleine meid wakker werd van haar inmiddels tweede slaapje van de dag zijn we naar het strand hier vlakbij gegaan. Peter en Jessica wonen in Beach Haven Auckland. We reden naar het strand Murrys Beach waar we een verkoelende duik hebben genomen want het is weer redelijk heet. Geen gekke beestjes gezien op dit strand, wel heeeeeeel veel zeewier haha.

Aangekomen bij hun huisje weer een lekkere douche gepakt en verwend met wat lekkere toastjes en toen de bbq aan geknald. Ze kunnen ook al lekker bbqen, dus ook daarvan heerlijk genoten. Na een paar uurtjes, biertjes, hapjes en gezelligheid verder weer dat overheerlijke bed ingedoken. Niet een heel lang een uitgebreid verhaal vandaag, maar stiekem wel echt de allereerste chilldag van de hele vakantie waar we gewoon helemaal NIETS hebben uitgevoerd behalve chillen, eten, drinken en lachen. Top!

1. Simona:
    11 maart 2018
    Jammer he, dat het voorbij is. Maar jullie hebben fantastische herinneringen, aangevuld met deze mooie reisverhalen, foto’s en filmpjes. Thuis alles nig eens herbeleven als jullie dit allemaal gaan monteren. Bon voyage en veilig thuis! Love you both ❤️❤️